wtorek, 30 marca 2010

Życzenia Wielkanocne

Coraz bardziej robi się Świątecznie, powoli obmyślam menu, ale jakoś ciężko wybrać tylko parę potraw, żeby nie przesadzić. Na pewno będzie sernik i mazurek, a co dalej zobaczymy. Wszyscy domownicy zakatarzeni i za chrypieli, a za oknami taka piękna pogoda, ale nic posiedzimy jeszcze w domku coby do Świat się wykurować. A w między czasie znalazłam dzieciom zajęcie. Oto efekt, piękne kartki Świąteczne zrobione własnoręcznie przez moje córeczki.
A Ja wszystkim osobom odwiedzającym mój blog składam serdeczne życzenia Wielkanocne.

Na stole święcone, a obok baranek, koszyczek pełny barwnych pisanek i tak znamienne w polskim krajobrazie w bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie. Zielony barwinek, fiołki i żonkile barwami stroją uroczyste chwile. W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie, gdy wielkanocne na stole śniadanie.

1 komentarz:

  1. Ja również chcę życzyć Tobie i twojej Rodzinie, wspaniałych i ciepłych Świąt w rodzinnej atmosferze oraz wspaniałych wypieków :)

    OdpowiedzUsuń